رفع تصرف ۴۴ هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی

رفع تصرف ۴۴ هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی

رفع تصرف ۴۴ هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: نزدیک به ۴۴ هکتار از اراضی ملی این استان به ارزش ۲۲ هزار میلیارد ریال از ابتدای امسال تاکنون رفع تصرف شده و احکام قطعی قضایی آن صادر شده است.         

سرهنگ مجید علی نیا در این خصوص اظهارکرد: این تعداد پنج فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی در خراسان رضوی در بهمن ماه امسال انجام گرفته که با اجرای احکام قطعی قضایی رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شده است.

وی بیان کرد: احکام قضایی قطعی با اقدامات حقوقی معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی به فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان ارسال شده بود که بر این اساس با تلاش و همت کارکنان این فرماندهی و پشتیبانی عوامل انتظامی، اجرا و اقدامات لازم به عمل آمد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان خراسان رضوی گفت: عوامل این یگان با قاطعیت تمام، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کند، همچنین به صورت مستمر و شبانه‌روزی، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع را مورد بررسی و پیگرد قضایی قرار می‌دهد.


نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.